Błąd "Określono nieprawidłowy typ dostawcy"
Błąd "Określono nieprawidłowy typ dostawcy"
Uprzejmie informujemy że w związku z ostatnią aktualizacją systemu Windows mogą wystąpić problemy z autoryzacją w Bankowości Internetowej oraz aplikacji nPodpis. Problem ten nie wynika z działania bankowości oraz aplikacji, ale jest to problem związany z działaniem samego podpisu elektronicznego w systemie Windows.
Objawem jest pojawienie się komunikatu "określono nieprawidłowy typ dostawcy". Na chwilę obecną nie ma całkowitego rozwiązania dla tego problemu, jednym z zalecanych sposobów na jego obejście jest ponowne zarejestrowanie certyfikatu.
Według uzyskanych przez nas informacji nie rozwiązuje to trwale problemu - sytuacja może się powtórzyć, należy wówczas zastosować to samo tymczasowe obejście problemu.
Aktualizacja systemów Windows przebiega stopniowo - w związku z czym problem ten może występować na niektórych komputerach, zaś na innych nie.
Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie © 2025