Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 01 czerwca 2024 roku zacznie obowiązywać zmieniony Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych.
Zmiana w Regulaminie polega na dodaniu zapisów:
- wynikających z przepisów prawa (ustawa o kradzieży tożsamości - PESEL),
- wypowiadania umowy rachunku z powodu AML,
- zmiany porządkowe wynikające z ujednolicenia stosowanej terminologii i procesów.
Jednolity tekst Regulaminu z uwzględnieniem opisanych zmian znajduje się w zakładce Informacje dla klientów pod pozycją Regulaminy.
Informację o zmianach przekazujemy stosownie do postanowień § 109 Regulaminu.
Informujemy Państwa, że :
1. Posiadacz rachunku ma prawo przed datą wejścia w życie zmian (t.j. 01.06.2024 r.), wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
2. Jeżeli Posiadacz rachunku zgłosi sprzeciw w zakresie proponowanych zmian, ale nie dokona wypowiedzenia umowy, umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian.
3. Brak sprzeciwu wobec proponowanych zmian jest równoznaczny z ich akceptacją.
/-/Zarząd