Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że 30 czerwca br., jako jedni z pierwszych na rynku, uruchomiliśmy usługę Visa Mobile, czyli nowy sposób autoryzacji płatności w sieci dla wszystkich posiadaczy kart Visa wydanych w Banku!
Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki tej usłudze, nie ma potrzeby każdorazowego wpisywania danych karty jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza karty. Płacąc Visa Mobile wystarczy podać numer telefonu komórkowego. Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa-tokenizacja która gwarantuje, że dane karty nie są przekazywane do sklepu, w którym Klient dokonuje płatności.
Pierwszym krokiem, aby móc skorzystać z usługi, jest pobranie aplikacji Visa Mobile ze sklepu z aplikacjami mobilnymi na telefon. Kolejnym: dodanie do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej aktywnej karty płatniczej Visa, wydanej przez Bank. Dodanie karty przebiega bardzo szybko i intuicyjnie, aplikacja prowadzi przez kolejne etapy, w których podaje się numer karty, adres e-mail i numeru telefonu, a także ustawia zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria). Tych kilka czynności wystarczy, aby rozpocząć płacenie za zakupy on-line. Po wybraniu na stronie sklepu Visa Mobile jako sposobu zapłaty za zakupy internetowe i wpisaniu swojego numeru telefonu, wystarczy zatwierdzić transakcję w aplikacji Visa Mobile na swoim telefonie.
Rozwiązanie Visa Mobile przeznaczone jest wyłącznie do płatności w sklepach internetowych. Dostępność usługi zależy od sklepu lub operatora płatności, który ten sklep obsługuje.